28.2.2024

Ilmoittautuminen koulutuspäiville 11.-12.4.2024 on auki

Tervetuloa EHY ry:n koulutuspäiville 11.-12.4.2024

Koulutuspaikkana toimii Hotel Arthur, Vuorikatu 19, 00100 Helsinki

Koulutuspäivien hinta EHY:n jäsenille on 160 € ja ulkopuolisille 200 €. Yhden päivän osallistumismaksu on jäsenille 80 € ja ulkopuolisille 100 €. Yhdistyksen kunniajäsenille, luennoitsijoille sekä eläinlääketieteenperusopiskelijoille koulutuspäivät ovat maksuttomat. Lounaat ja kahvit kuuluvat koulutuspäivien hintaan.

Tapahtuma järjestetään ainoastaan lähitapahtumana.

Mahdolliset muutokset ohjelmaan päivitetään nettisivulle.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Ohjelma päivitetty 25.3.2024.

11.4. illalla pidetään yhdistyksen vuosikokous klo 16.30 alkaen ja sen jälkeen illallinen ravintola Meripalvijongissa klo 19 alkaen. Ilmoittautumisen yhteydessä valitaan illallinen kolmesta menuvaihtoehdosta, jotka ovat Meripaviljonki "kuha", Meripaviljonki "karitsa" ja Menu Vege. Alla kuvaukset:

1) Meripaviljonki "kuha" (57 €):

Keitettyä tankoparsaa ja hollandaisekastiketta (L,G) ***Pariloitua kuhafileetä, sahramirisottoa ja mäti-voikastiketta (L,G) ***Paistettua pistaasijuustokakkua, vaahdotettua kinuskia ja mangoa (L,G)

2) Meripaviljonki "karitsa" (57 €):

Keitettyä tankoparsaa ja hollandaisekastiketta (L,G) ***Savustettua karitsan paahtopaistia, rapeaksi paistettua perunaa “fondant” ja tummaa kirsikkakastiketta (L,G) ***Paistettua pistaasijuustokakkua,vaahdotettua kinuskia ja mangoa (L,G)

3) Menu Vege (veg.) (47 €):

Vegaanista mozzarellaa, marinoitua kurpitsaa ja tankoparsaa ja basilikaöljyä (V,G) *** Lämmin sipulipiiras, tankoparsaa ja varhaisperunaa sekäl tryffelimajoneesia (V,G) *** Raparperi trifle (V,G)

Koulutuspäivien ohjelmaTiedosto 2
Siirry linkkiin