Yhdistyksen tiedotus

• Yhdistys tiedottaa jäsenistöä ajankohtaisista asioista, koulutuksista ja avoimista työpaikoista sähköpostilla. Myös kahdesti vuodessa ilmestyvä jäsentiedote lähetetään jäsenistölle sähköpostilla. Jäsensivuilta löydät jäsentiedotteet, pöytäkirjat ja annetut lausunnot.
  • Jäsen, muistathan ilmoittaa sähköpostiosoitteen muutoksista osoitteeseen info@ehy-ry.fi
  • Jos haluat ehdottaa sähköpostilistalle jaettavaksi tapahtumaa, koulutusta, avoimen työpaikan tai muuta yhdistyksen toimialaan kuuluvaa jäsenistöä kiinnostavaa tietoa, lähetäthän jaettavaksi valmiin tekstin ja otsikon osoitteeseen info@ehy-ry.fi. Lähetäthän ilmoituksesi ajoissa. Yhdistys päättää jäsenistölle jaettavasta materiaalista.
  • Löydät yhdistyksen myös Facebookista